Måndagssvullen

Urk. Vaknade imorse med den lättidentifierade känslan av måndagssvullnad som infinner sig efter en söndag med fusk. Hade igår som "fuskdag" - det hade jag redan planerat i början av veckan för att undvika eventuellt fusk innan dess. Men när det kom till kritan så märkte jag att LCHF-rutinerna gjort mig immun mot suget. Trots det så fuskade jag (dumt nog). Åt pizza, lite choklad och två tacos under gårdagen. Det känns idag i magen och i kroppen, men det är bara att ge sig på ´t igen!

Nu bär det av till gymmet för ett hårt pass med både styrka och kondition och senare idag blir det en lång powerwalk. Den här veckan ska mitt schema som jag satt upp för mig själv följas och jag ska INTE fuska. Det är helt onödigt när jag ändå mår så bra av LCHF och inte är sugen på fusk.



En middag från förra veckan; kräft/svampröra med spenat + keso och körsbärstomat. Blir nog en repris ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0